Ψήφισμα για τις αποβολές μαθητών του Μουσικού Σχολείου Πρέβεζας

ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟ 8/4/2017 ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Να ανακληθούν οι αποβολές των μαθητών του Μουσικού Σχολείου Πρέβεζας

Οι αγωνιζόμενοι μαθητές διδάσκουν ήθος και αξιοπρέπεια σε όλη τη κοινωνία

Δηλώνουμε αλληλέγγυοι στους μαθητές του Μουσικού Σχολείου Πρέβεζας που αντιπροσωπεία τους βρέθηκε δίπλα στα προσφυγόπουλα καλωσορίζοντάς τα την πρώτη τους μέρα στο σχολείο, το οποίο θεωρήσανε αυτονόητο καθήκον τους και ανθρώπινη υποχρέωσή τους. Όποιοι πιστεύουν ότι με την τρομοκράτηση των μαχόμενων μαθητών, θα μπορέσουν να πείσουν τη μεγάλη πλειοψηφία των μαθητών να κάτσει στη γωνία ως θεατής, είναι βαθιά γελασμένοι!

Όπως αναφέρει και η ανακοίνωση του δεκαπενταμελούς

…«Ποτέ δε θελήσαμε να φύγουμε από το σχολείο χωρίς να το γνωρίζουν οι γονείς μας. Αντίθετα στην προσπάθεια επικοινωνίας μας στάθηκε εχθρική η διεύθυνση που δεν μας έδινε το τηλέφωνο του σχολείου με το επιχείρημα πως το σχολείο δεν είναι τηλεφωνικό κέντρο.

Είναι προφανές πως η Διευθύντρια δε θέλει την παραμικρή κινητοποίηση ή δράση των μαθητών, όπως περίτρανα έχει αποδείξει και στο παρελθόν καλλιεργώντας ένα κλίμα τρομοκρατίας και στοχοποίησης συγκεκριμένων μαθητών, αποκαλώντας τους μαθητές πρόβατα και απειλώντας τους με αποβολές.

Τις απειλές αυτές έκανε πράξη με τις αποβολές που πήραν δυο συμμαθητές μας, μέλη του δεκαπενταμελούς με το πρόσχημα της απρεπούς συμπεριφοράς στον σύλλογο καθηγητών και όπως βέβαια η ίδια δήλωσε “μήπως και καταλάβουν το λάθος τους”. Δεν υπήρξε εκ μέρους των μαθητών ο παραμικρός υβριστικός χαρακτηρισμός, ούτε έχει υπάρξει στο παρελθόν υβριστική συμπεριφορά από τους μαθητές και οι όποιες οξυμμένες φράσεις (σε καμιά περίπτωση υβριστικές) ήταν αποτέλεσμα του τεταμένου κλίματος που δημιουργήθηκε και από τις δυο πλευρές. Επιπλέον ειπώθηκε πως η πόρτα του σχολείου μας κλειδώνει μόνο σε έκτακτα γεγονότα εννοώντας τις μαθητικές δράσεις και διεκδικήσεις.

Την υποστήριξή μας στους μαθητές που πήραν αποβολή δείξαμε όλοι εμείς με τη δίωρη αποχή από τα μαθήματα.»…

 

Ο αγώνας για ένα καλύτερο σχολείο και μια καλύτερη κοινωνία, μέσα από μαζικές δημοκρατικές διαδικασίες και πρακτικές είναι στοιχείο κοινωνικοποίησης της νέας γενιάς και διαπαιδαγώγησης σε αξίες και ιδανικά που το σχολείο οφείλει να προάγει.

Δεν θα επιτρέψουμε  να ασκείται τρομοκρατία και να στήνονται μαθητοδικεία μέσα στα σχολεία