H Πανελλήνια Ένωση Γονέων Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων καλεί σε Δ.Σ τα μέλη της, το Σάββατο 6/10/2018 και ώρα 12:00, στα γραφεία της ΑΣΓΜΕ.
2) Οικονομικά – ενημέρωση, εικόνα ταμείου.
3) Εικόνα των Σχολείων μας ( πρόσφατη ), σε σχέση με τα ιδιαίτερα θέματα
που τα απασχολούν.
4) Προγραμματισμός δράσης
Το Δ.Σ
ΕΙΣΉΓΗΣΗ
Όπως μας είναι ήδη γνωστό, Παπαδούλης και Τσαρδούλιας αποχωρούν από το Δ.Σ λόγο αποφοίτησης των παιδιών τους, ο Μουντάνος αποχωρεί από το Δ.Σ. λόγο μεταγραφής του παιδιού του σε άλλο σχολείο . Τη θέση τους στο Δ.Σ. καταλαμβάνουν οι: Τσεσμετζής και Καραίσκου ,οι οποίοι είναι και οι μόνοι αναπληρωτές που έχουμε .
Προτείνω για Αντιπρόεδρο τον Χαλίλη . υπάρχει άλλη πρόταση ;
2 ) την ενημέρωση θα κάνει η ταμίας κ. Λαδοπούλου
3 )Συνάδελφοι, Περάσαμε στη λεγόμενη «μεταμνημονιακή» εποχή των μνημονίων Στο επίκεντρο βρίσκεται ο κρατικός προϋπολογισμός για το 2019, που περιλαμβάνει την «ωρίμανση» μια σειράς μέτρων χτυπήματος του λαϊκού εισοδήματος. Την ίδια στιγμή, σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι πλειστηριασμοί της λαϊκής περιουσίας, σας θυμίζω την στήριξη μας σε γονέα, μπορούμε μα έχουμε το νου μας σε ανάλογες περιπτώσεις.
Οι φονικές πυρκαγιές στην Ανατ. Αττική με τους δεκάδες νεκρούς και τις τεράστιες καταστροφές έδειξαν με τον πιο τραγικό τρόπο ότι όσο η λογική «κόστους – οφέλους» και το κέρδος κυριαρχεί, μόνιμοι χαμένοι είναι οι πολλοί και οι ανάγκες τους και μόνιμοι κερδισμένοι οι λίγοι και τα συμφέροντά τους. Μακάρι να μην αντιμετωπίζει κανένας πρόβλημα αλλά ας έχουμε το νου μας .
Επίσης είναι άκρως ανησυχητική και επικίνδυνη η όλο και βαθύτερη εμπλοκή της Ελλάδας στους ιμπεριαλιστικούς ανταγωνισμούς με την στήριξη και εξυπηρέτηση των αμερικανοΝΑΤΟικών συμφερόντων και το ρόλο που έχει αποδεχθεί η κυβέρνηση «ξεπλένοντας» ταυτόχρονα τους Αμερικάνους και τα εγκλήματά τους.
Έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς (η εικόνα θα μαζεύετε και θα συμπληρώνετε στην τελευταία σελίδα) Με προβλήματα και ελλείψεις, που έχουν συσσωρεύσει οι αναδιαρθρώσεις, η χρόνια υπό χρηματοδότηση και η πολιτική που αντιμετωπίζει τις μορφωτικές ανάγκες ως κόστος, ξεκίνησε η χρονιά στα σχολεία μας, προβλήματα στην μετακίνηση των μαθητών, ανύπαρκτη σίτιση και κενά που οδηγούν ακόμα και σήμερα τους μαθητές μας να κάνουν μάθημα τις μισές ώρες, την ίδια στιγμή που το υπουργείο Παιδείας συνεχίζει να προκαλεί και να μιλά για «επαναφορά της κανονικότητας».
Το βασικό είναι ότι η χρόνια υποχρηματοδότηση κυριολεκτικά χειροτερεύει, επιβαρύνει ακόμα παραπέρα τη λειτουργία των σχολείων. Κάθε χρόνο προστίθενται στην ήδη βεβαρυμμένη σχολική ζωή νέα προβλήματα. Γι’ αυτό πρέπει να γίνει “σημαία μας” ότι “το μια από τα ίδια στην εκπαίδευση, συνιστά χειροτέρευση των όρων μόρφωσης των παιδιών της λαϊκής οικογένειας”.
Οι πανηγυρισμοί για τις 19.480 προσλήψεις αναπληρωτών γρήγορα κόπασαν γιατί τελικά αυτό που διαπιστώθηκε με το κτύπημα του κουδουνιού είναι οι τεράστιες ανάγκες της Εκπαίδευσης που άφησε ακάλυπτες η 10ετής αδιοριστία. Ακόμα και αυτή τη στιγμή στη Δευτεροβάθμια δεν έχει καλυφθεί σχεδόν το 50% των κενών, στην Πρωτοβάθμια πάνω από το 20% και στη Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση το 35%. Ο μεγάλος αριθμός συμβασιούχων εκπαιδευτικών φέρνει στην επιφάνεια, για μια άλλη χρονιά, τις τεράστιες ελλείψεις που υπάρχουν σε μόνιμο προσωπικό. Η αλήθεια είναι πως χωρίς αυτούς τους αναπληρωτές τα σχολεία δεν μπορούν να λειτουργήσουν.
Γ. Ειδική Αγωγή – Παράλληλη στήριξη – Τμήματα ένταξης Οι εξελίξεις στην ειδική αγωγή πρέπει να κατανοούνται ως σοβαρό πρόβλημα που αφορά σημαντικά τμήματα της λαϊκής οικογένειας.
Στο 35% είναι το ποσοστό των ακάλυπτων κενών στην Ειδική Αγωγή, η οποία λειτουργεί κατά κανόνα με συμβασιούχους, κατά παράβαση κάθε έννοιας παιδαγωγικής, που απαιτεί την οικοδόμηση σταθερής σχέσης του παιδιού με τον ειδικό εκπαιδευτικό. Κατά συνέπεια, για μια ακόμη χρονιά πολλοί γονείς θα αναγκαστούν να βάλουν το χέρι στην τσέπη για ιδιωτική παράλληλη στήριξη. Είναι χαρακτηριστικό ότι στη Β’ Διεύθυνση Ανατολικής Αττικής για 250 γνωματεύσεις για παράλληλη στήριξη, έγιναν μόλις 66 προσλήψεις, στην Κέρκυρα για 50 γνωματεύσεις, 10 προσλήψεις, στο Ηράκλειο Κρήτης για 268 παλιές εγκεκριμένες αιτήσεις πήραν μόνο 56 εκπαιδευτικούς.. Νέο χτύπημα αποτελεί το κλείσιμο των ΚΕΔΔΥ στη διάγνωση και εκπαιδευτική πορεία των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες και ΑΜΕΑ.
Δ. Κτιριακές υποδομές Τα προβλήματα στη σχολική στέγη παραμένουν πολύ μεγάλα. Όπως έχουμε τονίσει επανειλημμένα υπάρχουν σημαντικές ανάγκες για νέα δημόσια δωρεάν σύγχρονα και ασφαλή κτίρια. Όμως όπως γνωρίζουμε πάνω από το 50% των υπαρχόντων σχολικών κτιρίων είναι κτισμένα προ 40 και 50 χρόνια με το παλιό η χωρίς καθόλου αντισεισμικό κανονισμό. Συνεπώς είναι καθοριστικό ζήτημα το κράτος να προχωρήσει με ταχύτατους ρυθμούς – παράλληλα με την οικοδόμηση νέων σχολικών κτιρίων – στους αναγκαίους προσεισμικούς ελέγχους και παρεμβάσεις στα υπάρχοντα, καθώς και σε πρόγραμμα σταδιακής αντικατάστασης παλιών σχολικών κτιρίων με νέα. Πόσο μάλλον μετά τις καταστροφές στην Αττική από πυρκαγιές και πλημμύρες, που ανέδειξαν επιτακτικά το ζήτημα των υποδομών, της ασφάλειας, της προστασίας και της αντισεισμικής θωράκισης.
Αλλαγές στο Λύκειο και το νέο σύστημα πρόσβασης στην Ανώτατη Εκπαίδευση Οι εξαγγελίες που έκανε το Υπουργείο Παιδείας, δεν ξεφεύγουν από όσα σχέδια μας είχε παρουσιάσει μέχρι τώρα, με βάση της προτάσεις του ΙΕΠ και τα πορίσματα του λεγόμενου «εθνικού διαλόγου», περιγράφουν ένα Λύκειο ακόμα πιο προσδεδεμένο στην εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση, πιο ταξικό και απογυμνωμένο από γενικότερη μόρφωση με διπλές εξετάσεις για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Η κυβέρνηση δεν κρύβει πως οι αλλαγές αποτελούν κομμάτι των γενικότερων αλλαγών, τόσο στην Ανώτατη Εκπαίδευση η οποία αλλάζει ταχύτατα, όσο και στην Τεχνικοεπαγγελματική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, όπου σταθερός στόχος παραμένει η μαζικοποίησή της.
Χρησιμοποιώντας προκλητικά το επιχείρημα της αναβάθμισης του ρόλου και του απολυτηρίου του Λυκείου, συγκροτείται μια Β’ Λυκείου όπου και εκεί ακόμα δεν θα ολοκληρώνονται οι εγκύκλιες γνώσεις αφού παραμένει η διάσπαση του ωρολόγιου προγράμματος της κατά το 1/3 σε μαθήματα κατευθύνσεων και ανταγωνιστική, εξετασιοκεντρική Γ’ τάξη, αποκλειστικά προσανατολισμένη, ασφυκτικά δεμένη και περιορισμένη στη διαδικασία επιλογής για την Ανώτατη Εκπαίδευση η οποία χαρακτηρίζεται «προπαρασκευαστική τάξη για τα ΑΕΙ».
Η κυβέρνηση έχει σχεδιάσει ένα Λύκειο εξοντωτικό για τους μαθητές, άκρως ανταγωνιστικό και αντιπαιδαγωγικό, με αλλεπάλληλες εξετάσεις σε πολλαπλά επίπεδα, με αποκλειστικό στόχο το ξεσκαρτάρισμά τους. Η γενική μόρφωση σταματάει στην Α’ Λυκείου αφού ήδη στη Β’ Λυκείου το ωρολόγιο πρόγραμμα έχει προχωρήσει σε διάσπαση των μαθημάτων σε γενικά και σε μαθήματα ομάδων.
Το Υπουργείο Παιδείας πατώντας πάνω σε παθογένειες του σημερινού συστήματος και δη του Λυκείου σχεδιάζει ένα Λύκειο μακριά από τις σύγχρονες ανάγκες.
Παθογένεια 1η : Η Γ’ Λυκείου είναι απαξιωμένη γιατί οι μαθητές ενδιαφέρονται για τα μαθήματα στα οποία θα εξεταστούν στις Πανελλαδικές.
Τι κάνουμε λοιπόν ; Νομιμοποιούμε αυτήν την παθογένεια και μετατρέπουμε τη Γ’ Λυκείου σε μια «προπαρασκευαστική τάξη για εισαγωγή στα ΑΕΙ». Δηλαδή, προσπαθούμε να την κάνουμε να μοιάζει με φροντιστήριο, αφού αφαιρούμε όλα τα μαθήματα Γενικής Παιδείας πλην Γυμναστικής και θρησκευτικών.
Παθογένεια 2η : Οι πανελλαδικές εξετάσεις αποτελούν μια εξαιρετικά ψυχοφθόρα διαδικασία, που ξεζουμίζει τους μαθητές, τους απομακρύνει από μια σειρά δημιουργικές ενασχολήσεις και ενδιαφέροντα που μπορούν να αναπτύξουν.
Τι κάνουμε λοιπόν ; Με το νέο σύστημα θα αλλάξει αυτή η κατάσταση ; Κάθε άλλο αφού αυξάνονται οι εξετάσεις. Αφού πια και το ίδιο σχολείο δεν θα έχει να πει τίποτε άλλο στους μαθητές, πέρα από τις εξετάσεις και την προετοιμασία γι΄ αυτές. Το άγχος και το βάρος για κάθε μαθητή θα είναι μεγαλύτερο.
Παθογένεια 3η : Η ύπαρξη των φροντιστηρίων και η ανάπτυξη της παραπαιδείας.
Τι κάνουμε λοιπόν ; Με το νέο σύστημα θα έχουμε μείωση της παραπαιδείας ; Ούτε αυτό πρόκειται να συμβεί. Διότι το νέο σύστημα, έτσι όπως προσανατολίζεται αποκλειστικά στις εξετάσεις – οι μαθητές στο τέλος της Γ’ Λυκείου θα δίνουν δυο φορές εξετάσεις πανελλαδικού τύπου στα τέσσερα μαθήματα της ομάδας προσανατολισμού τους – γίνεται πιο σκληρό και ανταγωνιστικό, άρα δεν εξαλείφουν τις ανάγκες για φροντιστήριο και ιδιαίτερα. Και ο μεγαλύτερος ανταγωνισμός θρέφει την παραπαιδεία.
Παθογένεια 4η : Εξαλείφεται συνεχώς ο μορφωτικός ρόλος του Λυκείου γιατί είναι συνδεδεμένο με τις εξετάσεις.
Τι κάνουμε λοιπόν ; Συνεχίζουμε να διατηρούμε το Λύκειο, ως διακριτή βαθμίδα, έξω από την υποχρεωτική εκπαίδευση, μια βαθμίδα επιλεκτική που θα διαιρείται σε γενική και τεχνική – επαγγελματική, πραγματοποιώντας έτσι το διαχωρισμό των μαθητών με κριτήρια τη δυνατότητά τους να συνεχίσουν στην ανώτατη βαθμίδα και το είδος των σπουδών που θα ακολουθήσουν.
Παθογένεια 5η : Αναχρονισμός ο μεγάλος αριθμός μαθημάτων στην Γ’ Λυκείου. Υπάρχει πλήρη αδιαφορία για τα μαθήματα γενικής παιδείας από τους μαθητές.
Τι κάνουμε λοιπόν ; Μειώνουμε τα μαθήματα στο ελάχιστο. Εξαλείφουμε τα μαθήματα γενικής παιδείας σχεδόν παντελώς από την Γ’ Λυκείου αλλά και διαγράφουμε εντελώς την τάξη αυτή από τις «εγκύκλιες σπουδές». Ναι, αλλά οι μαθητές ξέρουν πολύ καλά ότι η μόρφωση δεν μετριέται «με το κιλό», δεν έχει να κάνει με το αν θα διδάσκονται περισσότερα ή λιγότερα μαθήματα στην τάξη. Ψευτοδίλημμα λοιπόν, το «περισσότερα ή λιγότερα μαθήματα» σε ένα Λύκειο που μετατρέπεται όλο και περισσότερο σε υβρίδιο φροντιστηρίου και εξεταστικού κέντρου.
Κοροϊδία θα είναι τελικά η λεγόμενη «ελεύθερη πρόσβαση»
Η κυβέρνηση γνωρίζοντας ότι φέρνει ένα πιο σκληρό και ανταγωνιστικό Λύκειο προσπαθεί να «χρυσώσει το χάπι» με τα λεγόμενα «Τμήματα Ελεύθερης Πρόσβασης» (ΤΕΠ). Η λεγόμενη «ελεύθερη πρόσβαση» όμως είναι από την αρχή μέχρι το τέλος μια κοροϊδία.
- Παραπέμπει τάχα στην εισαγωγή σε Τμήματα των ΑΕΙ χωρίς εξετάσεις, μόνο με τον βαθμό του Απολυτηρίου, κάτι όμως που δεν ισχύει, αφού για να πάρουν το απολυτήριο οι μαθητές, θα δίνουν πανελλαδικού τύπου εξετάσεις.
- Τα λεγόμενα ΤΕΠ είναι Τμήματα των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ που έχουν πολύ χαμηλή ζήτηση και που ακόμα και σήμερα μπορεί να εισαχθεί κανείς σε αυτά με πολύ χαμηλές βαθμολογίες (με μέσο όρο κάτω από 5 στα 20). Πρόκειται για τμήματα που βρίσκονται σε απομακρυσμένες περιοχές και το κόστος σπουδών σε αυτά γίνεται πολύ υψηλό, είτε είναι Τμήματα απαξιωμένα από πλευράς προσωπικού, υποδομών ή και από πλευράς επαγγελματικής προοπτικής. Όμως, ανοίγει ο δρόμος ακόμα και για τραγελαφικά αποτελέσματα όπως μια ομοειδή σειρά τμήματα να βρίσκονται και στα τμήματα που εισάγονται οι μαθητές με εξετάσεις και άλλα σε ΤΕΠ…
Η δική μας θέση και στάση απέναντι στις αλλαγές στο Λύκειο και την πρόσβαση στην Ανώτατη εκπαίδευση καθορίζεται :
- Από το πάγιο αίτημα μας για Ενιαίο 12χρόνο Σχολείο Σύγχρονης Γενικής Παιδείας για όλους τους μαθητές
- Από την θέση αρχής ότι η γενική μόρφωση είναι αναγκαία για όλους και μάλιστα όσο προχωράει η επιστήμη, προστίθενται νέα στοιχεία με τα οποία πρέπει να έρθουν σε επαφή όλοι – ανεξαιρέτων όλοι – οι μαθητές, ανεξάρτητα από το επάγγελμα που θα ακολουθήσουν. Η γνώση δεν είναι στενό ζήτημα επαγγελματικού προσανατολισμού, είναι ζήτημα ζωής και.
- Η Γενική Παιδεία δεν είναι γνώση για πολλά πράγματα ή απλή εγκυκλοπαιδική συσσώρευση πληροφοριών. Είναι μέθοδος κατάκτησης του ειδικού, ικανότητα σύνδεσης των ειδικών γνωρισμάτων των φαινομένων και λύσης γενικών προβλημάτων.
Το βασικό ζήτημα είναι ότι :
Το σχολείο και ειδικά το Λύκειο γίνεται απωθητικό, γιατί ο ανταγωνισμός για μια «θέση στον ήλιο» εντείνεται, γιατί η ανεργία και η ανασφάλεια καλπάζουν, γιατί η μόρφωση γίνεται εμπόρευμα και η πρόσβαση σε αυτήν καθορίζεται από την τσέπη του καθενός.
Στη βάση αυτή διεκδικούμε άμεσα:
ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ!
Παράλληλα απαιτούμε:
- Δικαίωμα σε όλους τους μαθητής να διεκδικήσουν την πρόσβαση σε όλες τις Σχολές. Αποσύνδεση του Λυκείου από την είσοδο σε ΑΕΙ και ΤΕΙ.
- Όχι στις αντιεπιστημονικές αλλαγές στο αναλυτικό πρόγραμμα και τα προγράμματα σπουδών. Όχι στην απαξίωση μαθημάτων και αντικειμένων.
- Ριζικές αλλαγές στα προγράμματα σπουδών που θα προωθούν την επιστημονική σκέψη, την κριτική ικανότητα και τη δημιουργικότητα των μαθητών και όχι τη μονομέρεια, την αποσπασματικότητα και την στείρα αποστήθιση!
- Πραγματική αναβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης σε υποδομές και προσωπικό. Δουλειά με δικαιώματα για την νέα γενιά.
απορρίπτουμε στο σύνολο τους σχεδιασμούς της κυβέρνησης, παίρνουμε θέσεις μάχης μέσα από τους Συλλόγους, τις Ενώσεις και τις Ομοσπονδίες Γονέων και παλεύουμε για ένα σχολείο όπου ο μαθητής θα μαθαίνει τους βασικούς νόμους κίνησης της Φύσης και της Κοινωνίας, θα αναπτύσσει κριτική ικανότητα, θα αναπτύσσει όλες τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντα του, θα αντιλαμβάνεται τη θέση του στη φυσική και την κοινωνική πραγματικότητα ώστε να μπορεί να παρεμβαίνει και να την αλλάζει.
Ένα σχολείο που θα καλλιεργεί πολύπλευρα την προσωπικότητα κάθε μαθητή ως την ενηλικίωσή του, ώστε να μπορεί να επιλέξει -σχετικά πιο ελεύθερα- αν θα συνεχίσει στην ανώτατη, στην επαγγελματική ή στην καλλιτεχνική εκπαίδευση ή αν άμεσα θα εργαστεί.
Αυτό είναι το σχολείο των σύγχρονων αναγκών και δυνατοτήτων της εποχής μας.
Να οργανώσουμε μαζί με τους εκπαιδευτικούς και τα μαθητικά συμβούλια, το επόμενο διάστημα, συζητήσεις και εκδηλώσεις για αυτό το φλέγον ζήτημα.
- α) Συμμετοχή στην Ημέρα Πανελλαδικής Δράσης Μπαίνουμε μπροστά να οργανώσουμε όσο καλλίτερα μπορούμε ,να δώσουμε τον παλμό στις κινητοποίησης, αναδεικνύουμε εκτός τον άλλων, τις ανάγκες των Μουσικών και Καλλιτεχνικών, ταυτόχρονα σε όλη την Ελλάδα θα πραγματοποιηθούν από την ΑΣΓΜΕ, τις Ομοσπονδίες, τις Ενώσεις και τους Συλλόγους Γονέων κινητοποιήσεις, παραστάσεις διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας και στις κατά τόπους Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης για τα διαχρονικά προβλήματα την Δευτέρα 29 Οκτωβρίου
β) Να βγάλουμε ανακοίνωση ενημέρωσης για τις αλλαγές η οποία να αναρτηθεί σε ηλεκτρονική αλλά και έντυπη μορφή στα σχολεία μας.
γ) Να πάρουμε θέση στην πρωτοβουλία των Σερρών να κάνουμε φανερό, ότι όχι μόνο διαχρονικά η Π.Ε. διαφωνεί στη λογική αυτή ,αλλά και εμείς τώρα, κρίνοντας ότι η λογική αυτή είναι επικίνδυνος δρόμος για κάτι που δικαιούμαστε και είναι καθαρά πολιτική απόφαση . Χωρίς αυτό να αναιρεί το δικαίωμα μας να αξιοποιούμε και άλλα μέσα π.χ. ένδικα για οποιοδήποτε άλλο λόγο.
δ) εκδήλωση –ενημέρωση για την ειδική αγωγή
Με ανάλογο περιεχόμενο της εκδήλωσης που πραγματοποίησε η Ομοσπονδία Γονέων Αττικής.
Εικόνα συνέχεια του 3 θέματος
Έχουμε αλλαγή ΓΓ από τον κ. Γιώργο Αγγελόπουλο στον κ Ηλία Γεωργαντά
Έχουμε νέα σχολεία 1 καλλιτεχνικό και 2 μουσικά, τα εξής
Κοζάνη καλλιτεχνικό
Λιβαδειάς μουσικό
Σάμου μουσικό
Κόρινθος ακόμα τις μισές ώρες χωρίς σίτιση πήραν 3 τμήματα ενώ με πίεση έπαιρναν 2
Αργος έγινε γνωστό Πανελλαδικά το πρόβλημάτου με κάποιο δρομολόγιο
Καστοριά πολλά προβλήματα με την μετακίνηση και ασυνεννοησία με την Περιφέρεια
Αγρίνιο μετακίνηση
Σπάρτη
Χαλκίδα
Περιστέρι καλλιτεχνικό ξεκίνησε χωρίς μεταφορές
Κερατσίνι καλλιτεχνικό είχαν εκλογές στις 3/10
Αποφασίσαμε ομόφωνα τα έξης :
Να αντικατασταθούν οι συνάδελφοι με τους επόμενους και τη θέση του Αντιπροέδρου να αναλάβει ο Χαλίλης Μανώλης
Να συνταχθούμε με την θέση της ΑΣΓΜΕ γιατί αφορά και τα δικά μας σχολεία από την στιγμή που είμαστε γενικό γυμνάσιο γενικό λύκειο στη βάση αυτή να διεκδικούμε άμεσα:
το σχολείο των σύγχρονων αναγκών και δυνατοτήτων της εποχής μας.
Να οργανώσουμε μαζί με τους εκπαιδευτικούς και τα μαθητικά συμβούλια, το επόμενο διάστημα, συζητήσεις και εκδηλώσεις για αυτό το φλέγον ζήτημα.
- α) Συμμετοχή στην Ημέρα Πανελλαδικής Δράσης Μπαίνουμε μπροστά να οργανώσουμε όσο καλλίτερα μπορούμε ,να δώσουμε τον παλμό στις κινητοποίησης, αναδεικνύουμε εκτός τον άλλων, τις ανάγκες των Μουσικών και Καλλιτεχνικών, ταυτόχρονα σε όλη την Ελλάδα θα πραγματοποιηθούν από την ΑΣΓΜΕ, τις Ομοσπονδίες, τις Ενώσεις και τους Συλλόγους Γονέων κινητοποιήσεις, παραστάσεις διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας και στις κατά τόπους Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης για τα διαχρονικά προβλήματα την Δευτέρα 29 Οκτωβρίου
β) Να βγάλουμε ανακοίνωση ενημέρωσης για τις αλλαγές η οποία να αναρτηθεί σε ηλεκτρονική αλλά και έντυπη μορφή στα σχολεία μας.
γ) Να πάρουμε θέση στην πρωτοβουλία των Σερρών να κάνουμε φανερό, ότι όχι μόνο διαχρονικά η Π.Ε. διαφωνεί στη λογική αυτή ,αλλά και εμείς τώρα, κρίνοντας ότι η λογική αυτή είναι επικίνδυνος δρόμος για κάτι που δικαιούμαστε και είναι καθαρά πολιτική απόφαση . Χωρίς αυτό να αναιρεί το δικαίωμα μας να αξιοποιούμε και άλλα μέσα π.χ. ένδικα για οποιοδήποτε άλλο λόγο.
δ) εκδήλωση –ενημέρωση για την ειδική αγωγή
Με ανάλογο περιεχόμενο της εκδήλωσης που πραγματοποίησε η Ομοσπονδία Γονέων Αττικής.