Πανελλήνια Ένωση
Γονέων Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων
9-5-2015
ΠΡΑΚΤΙΚΟ 2
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΔΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΕΚΛΟΓΗ ΝΕΟΥ ΔΣ
ΧΡΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ 3/2015-3/2017
Τόπος συνεδρίασης Μουσικό Σχολείο Λευκάδας
Παρόντες: Σαλιάγκας, Κουφαλάκος, Αρχοντάκη, Κατσαώρας, Παπαδοπούλου, Τσαρδούλιας, Χαλίλη
ς, Καρούσου, Δαμιανή
Θέματα για συζήτηση: Ενημέρωση, Συζήτηση για το νέο σχέδιο νόμου για την Παιδεία, Καταμερισμός δουλειάς ΔΣ, Υλοποίηση αποφάσεων ΔΣ, Ότι προταθεί: Προτάθηκε από Ολυμπία Αρχοντάκη «πρόσληψη εμπειροτεχνών στα καλλιτεχνικά μαθήματα. Από τον Αντώνη Σαλιάγγα στήριξη του αιτήματος γονέων της Ελευσίνας για ίδρυση Μουσικού Σχολείου.
Αφού έγινε διάλογος και συζήτηση επι όλων των θεμάτων, αποφασίστηκαν ομόφωνα:
1 Επικυρώθηκε τηλ απόφαση, σχετικά με το πρωταπριλιάτικο αστείο του Γραμματέα.
Πανελλήνια Ένωση
Γονέων Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων
ΑΘΗΝΑ 4-4-2015
ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΣ
Το Δ.Σ. σε συνεδρίαση του εκτίμησε την πορεία εξέλιξης των αιτημάτων μας, όπως κατατέθηκαν με επιστολή μας προς τον Υπουργό Παιδείας με αρ πρωτ ηλεκτρονικής αποστολής 30871/ : 25-02-2015 12:56:02.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι, δεν είχαμε λάβει καμία απάντηση στην επιστολή μας και εκμεταλλ
ευόμενοι το έθιμο της πρωταπριλιάς επανήλθαμε με τον ξεχωριστό χιουμοριστικό τρόπο που μας επέτρεπε η ημέρα, απευθυνόμενοι αποκλειστικά και μόνο στην σχολική κοινότητα των Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων.
Αφού συζητήσαμε για τα ζητήματα που προέκυψαν από την πρωταπριλιάτικη παρέμβαση μας ομόφωνα εκτιμάμε οτι:
α) H ανταπόκριση των Συλλόγων απο τα μηνύματα πού λάβαμε ήταν θετική και προς την κίνησή μας αυτή. Οι Σύλλογοι ανταποκρίθηκαν με χιούμορ και με θετικά σχόλια, επειδή τα αιτήματα πού τέθηκαν στην υποτιθέμενη επιστολή αποδοχής του Αναπληρωτή Υπουργού είναι ώριμα και άμεσα απαιτητά. Είναι αιτήματα που έχουν βγει από ομόφωνες αποφάσεις μας και που πρόσφατα εγκρίθηκαν στην εκλογοαπολογιστική Συνέλευση πού πραγματοποιήθηκε στο Μουσικό Σχολείο του Ιλίου.
Β) Το περιεχόμενο της υποτιθέμενης επιστολής του Αναπληρωτή Υπουργού, σε καμία περίπτωση δεν ήταν προσβλητικό, απεναντίας ήταν σύμφωνο με τις προθέσεις, ‘οπως άλλωστε δηλώνουν και στελέχη της Κυβέρνησης και του Υπουργείου.
Το Δ.Σ. θεωρεί, την απειλητική επιστολή του Αναπληρωτή Υπουργού προς τον Γραμματέα της Πανελλήνιας Ενωσης, ως απειλή προς την ίδια την Ενωση και την χαρακτηρίζει επιεικώς άστοχη.
Εκτιμάμε ότι, πρέπει να ανησυχήσουμε από την αντίδραση του κ Κουράκη
Η αντίδρασή του μας υποχρεώνει να εντείνουμε τις δράσεις μας, στην κατεύθυνση της υλοποίησ
ης των δίκαιων αιτημάτων μας
Καλούμε τον Αναπληρωτή Υπουργό να ανακαλέσει την επιστολή που έστειλε στον Γραμματέα και να ανταποκριθεί στο αίτημά μας για συνάντηση.
Η απόφαση μας αυτή να κοινοποιηθεί στους Συλλόγους μέλη μας
και στον Αν. Υπουργό κ Κουράκη.
2 Αμεσα πρέπει να κινηθούμε για συνάντηση με την πολιτική ηγεσία. Ο πρόεδρος και η αντιπρόεδρος αναλαμβάνουν να πιέσουν για συνάντηση. Ιεραρχώντας τα θέματα για διεκδίκηση όπως αυτά καταγράφηκαν στην τελευταία απόφαση της Γενικής μας Συνέλευση στο Ιλιον αποφασίσαμε να προτάξουμε την μεταφορά σαν πρώτο επείγον για επίλυση. Θα είναι το πρώτο θέμα πού θα μας απασχολήσει την νέα σχολική χρονιά. Η μη επίλυση του είναι λόγος να εγκαταλείψουν τα παιδιά μας το σχολείο πού επέλεξαν. Αμεσο αίτημα η κατάργηση της ΚΥΑ και η δημιουργία ενιαίου Δημόσιου φορέα, για δωρεάν μετακίνηση με προϋπολογισμό και παρακολούθηση από το κράτος. Με οδηγό και συνοδηγό για την προστασία και την ασφάλεια των παιδιών μας. Ένας Δημόσιος φορέας εξοπλισμένος με δημόσια λεωφορεία και στελεχωμένος με μόνιμο προσωπικό πού θα έχει πλήρη μισθολογική και ασφαλιστική κάλυψη. Τα επόμενα θέματα με σειρά όπως καταγράφηκαν στην Γενική Συνέλευση. Καθηγητές, Σίτιση, αναλυτικά προγράμματα πιστοποίηση κτηριακά κα.
3 Σχετικά με την πρόσληψη εμπειροτεχνών αποφασίστηκε να ενεργοποιήσουμε παλιά μας απόφαση, πού προτείναμε ξεχωριστό νομοσχέδιο πρόσληψης εμπειροτεχνών, με διαδικασία παιδαγωγικής κατάρτισης. Υπήρχε επεξεργασμένο σχέδιο νόμου επί υφυπουργού Λυκουρέτζου πού π
ρέπει να αναζητήσουμε.
4 Για την ίδρυση Μουσικού Σχολείου στην Ελευσίνα, αποφασίσαμε να κοινοποιήσουμε την απόφαση μας για ίδρυση νέων σχολείων, όπως αυτή καταγράφηκε στην Γενική Συνέλευση του Ιλίου.
5 Για τον καταμερισμό δουλειάς των μελών ΔΣ τα σχολεία πού αναλαμβάνουν να ενημερώνουν αποφασίσαμε τον παρακάτω καταμερισμό:
ΚΟΥΦΑΛΑΚΟΣ: ΚΑΛΑΜΑΤΑ, ΤΡΙΠΟΛΗ, ΣΠΑΡΤΗ, ΚΟΡΙΝΘΟΣ, ΑΡΓΟΣ.
ΤΣΑΡΔΟΥΛΙΑΣ: ΒΑΡΘΟΛΟΜΙΟ, ΚΕΡΚΥΡΑ, ΑΓΡΙΝΙΟ, ΑΡΤΑ, ΓΙΑΝΝΙΝΑ
ΔΑΜΙΑΝΗ: ΖΑΚΥΝΘΟΣ, ΠΡΕΒΕΖΑ, ΛΑΜΙΑ, ΛΕΥΚΑΔΑ, ΑΜΦΙΣΣΑ
ΣΑΛΙΑΓΚΑΣ: ΠΑΤΡΑ, ΒΟΛΟΣ, ΤΡΙΚΑΛΑ, ΚΑΡΔΙΤΣΑ, ΛΑΡΙΣΣΑ, ΑΛΙΜΟΣ, ΧΑΛΚΙΔΑ, ΠΑΛΛΗΝΗ, ΠΕΙΡΑΙΑΣ, ΙΛΙΟΝ
ΚΑΤΣΑΩΡΑΣ: ΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΒΕΡΟΙΑ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΣΙΑΤΙΣΤΑ, ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ ΑΜΥΝΤΑΙΟ, ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ
ΚΑΡΟΥΣΟΥ: ΧΙΟΣ, ΡΟΔΟΣ, ΜΥΤΙΛΗΝΗ
ΧΑΛΙΛΗΣ: ΧΑΝΙΑ, ΡΕΘΥΜΝΟ, ΗΡΑΚΛΕΙΟ
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΛΗ, ΣΕΡΡΕΣ, ΔΡΑΜΜΑ, ΚΑΒΑΛΑ, ΞΑΝΘΗ, ΚΟΜΟΤΗΝΗ
ΑΡΧΟΝΤΑΚΗ: ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
6 Η ΑΡΧΟΝΤΑΚΗ αναλαμβάνει να συντάξει κείμενο πληροφοριακό για να συγκεντρώσουμε στοιχεία από ελλείψεις στα σχολεία σχετικά με μεταφορά σίτιση, καθηγητές, κτιριακά κ.α
7 Προτείνουμε στους Συλλόγους να συζητήσουν στις Γενικές τους Συνελεύσεις το πρόγραμμα δράσης, όπως ψηφίστηκε από την Γενική Συνέλευση.