Γενική Συνέλευση Πανελλήνιας Ένωσης Γονέων Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων
Μουσικό Σχολείο Ιλίου 8/4/2017 ΚΟΥΦΑΛΑΚΟΣ, ΑΣΓΜΕ, ΣΑΛΙΑΓΚΑΣ.
Τι σχολείο θέλουμε?
Σχολείο ειδικοτήτωv ή
δωδεκάχρονο σχολείο γενικών γνώσεων, γεμάτο πολιτισμό, μουσική, τέχνες
που ότι και να γίνουν τελειώνοντας τα παιδιά μας θα έχουν πιο ολοκληρωμένη παιδεία, με
πτυχίο πιστοποίησης των οργάνων που έχουν διδαχθεί, επί Υπ. Φίλη ήμασταν κοντά στις
εξετάσεις ,το οποίο πήραν πίσω μετά τις κυβερνητικές αλλαγές.
Ο Π. Κουφαλάκος συνέχισε με τον απολογισμό ο οποίος δόθηκε γραπτός.
ΑΣΓΜΕ
Δεν είμαστε κομμάτι ξεχωριστό, είναι παράλληλες δραστηριότητες. 10.000-12.000 κενές
ώρες ενώ την προηγούμενη εβδομάδα πήραν αναπληρωτές (κοροϊδία).
Να γίνετε δουλειά στα σχολεία η οποία θα φαίνετε στις μουσικές εκδηλώσεις και να μην
βγαίνουν έξω μόνο τα παιδιά των ωδείων. Απαίτηση για μόνιμους καθηγητές, είχαμε
προτείνει τουλάχιστον 3 χρόνια παραμονή του καθηγητή, διαφορετικά τα έξοδα θα είναι
παραπάνω από τα έσοδα. Τα πόδια της ένωσης είναι οι σύλλογοι, ενημέρωση,
συντονισμός, όχι κινητοποιήσεις στα χαρτιά (οκτωμβρης2013 από Κομοτηνή μέχρι Κρήτη).
Βρέθηκε και ένας υπηρέτης του συστήματος που μήνυσε τον γραμματέα της ένωσης.
Καταδικαστική απόφαση σημάνει νομολογία (δηλαδή υπάρχει δεδικασμένο) για αυτό όλοι
οι σύλλογοι να πάρουν απόφαση δε είναι προσωπικό θέμα. (Μπαξεβανάκης Καλαμάτα από
υπουργείο_) οι αριστερές απόψεις είναι να μην επεμβαίνει η δικαιοσύνη. Αν υπάρξει
απόφαση καταδικαστική αυτό σημαίνει ότι κάθε Διευθυντής θα μπορεί να απαγορεύει
την είσοδο της Ενωσης στα μουσικά σχολεία.
Τα παιδιά μην τα αφήνετε απ έξω, τα παιδιά είναι το μέλλον. Δεν έχει πιέσεις είναι η γενιά
που θα πάει την κοινωνία παραπέρα . Ενωση λοιπόν στον αγώνα για σχολείο ολοκλήρωσης
παιδεία υγεία .Σχολεία που να μπορούν τα παιδιά μας να σπουδάσουν χωρίς το χέρι στην
τσέπη .
Μεταφορές δεν είναι οριστικά λυμένο το θέμα. Στην επαρχία στα διαδημοτικά σχολεία
ταλαιπωρούνται τα παιδιά με τις συγκοινωνίες.
Σίτιση Μεγάλοι αγώνες είναι δικαίωμα απαίτηση. Πρέπει να είναι κομμάτι της
εκπαιδευτικής διαδικασίας για όλα τα παιδιά πολύ δε περισσότερο στους μαθητές των
μουσικών καλλιτεχνικών σχολείων που έχουν περισσότερες ώρες .Το δεν πειράζει καλό
είναι το σάντουιτς πρέπει να φύγει από το μυαλό μας .Σ αυτό τον αγώνα σας καλούμε να
είμαστε μαζί παραδίδουμε τη σκυτάλη
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ από τον ταμία υπάρχει έντυπο
ΕΚΘΕΣΗ ΕΞΕΛΕΚΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ υπάρχει έντυπο
Έγκριση οικονομικού απολογισμού και έκθεσης εξελικτικής επιτροπής
ΥΠΕΡ ΟΜΟΦΩΝΑ
Προτείνεται προεδρείο της Γ.Σ. Γκιώνης Θέμης Λαδοπούλου Ελένη Μενελάου Μενέλαος
άλλη πρόταση ;
όχι
εγκρίνεται ομόφωνα
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ
1 Παπαδουλης Κώστας Μουσικό Βόλου Βασικό πρόβλημα -κίνδυνος είναι η συμμετοχή,
από 48 σχολεία έχουμε 35 μέλη 25 τακτοποιημένα ,18 -17 είναι εδώ λείπει η συμμετοχή
μπορεί να υπάρχει συμβιβασμός γιατί δεν υπάρχει αγωνιστικότητα .
2 Μαρεντάκης Βασίλης Μουσικό Πειραιά Κτιριακά προβλήματα του σχολείου ,μας
κοροϊδεύουν . Παρέμβαση της ΕΛΜΕ. Τα παιδιά έκαναν κατάληψη, ο διευθυντής είπε να
έρθουν οι γονείς να βάψουν το σχολείο ,έχουν ξεχάσει το διεκδικούμε .Έγινε Σχολικό
Συμβούλιο χωρίς μαθητές …Θα ξαναγίνει .Για τον οικονομικό απολογισμό καλό είναι να
στέλνονται στους συλλόγους για να ξέρουν τα προβλήματα .Να έρχεται εκπρόσωπος στα
Δ.Σ. Για το θέμα Κουφαλακου δε διώκετε ο ίδιος αλλά η Πανελλήνια ένωση .
3 Τσεσμετζης Παντελής Καλλιτεχνικό Γέρακα Όσο άφορα για τις κατευθύνσεις να μιλάμε
και για τα καλλιτεχνικά .Πρέπει να γίνει κοινός βηματισμός με το σύνολο της σχολικής
κοινότητας πρόταση Γ.Σ. ο συντονισμός Μουσικών και Καλλιτεχνικών .Προτείνουμε
απαραίτητο συντονισμό με πιο έντονους ρυθμούς με τα άλλα σχολεία ,δηλαδή να βρεθούν
τα ΔΣ ώστε με πραγματικό χρόνο να συντονίζονται 4 μουσικά με καλλιτεχνικά .Το δεύτερο
κριτήριο συντονισμού πρέπει τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία να είναι στις
αποφάσεις όλα τα ΔΣ να προσπαθήσουν με το σύνολο των σχολείων της περιοχής τους .Το
τρίτο είναι πολλά καλλιτεχνικά σχολεία σε όλη την Ελλάδα .
Για την εισήγηση ,για την αύξηση των δαπανών α) να βάλουμε βαθιά ζητήματα ,είμαστε
δεύτεροι στις δαπάνες ,δεν θέλουμε να συνεχίζετε η αύξηση των εξοπλισμών β) Σχέση με
τους πρόσφυγες ασθμάνομε το ίδιο με αυτούς ,δεν ανεχόμαστε φασισμό ,ρατσισμό
ψήφισμα απόφαση Γ.Σ. Κατεύθυνση ότι δεχόμαστε κανονικά τα παιδιά των προσφύγων
χωρίς διαχωρισμό . Θέλουμε νέα αναλυτικά προγράμματα.
Κατάργηση μαθητιάς ,επαγγελματικά δικαιώματα .
Κτιριακές υποδομές να ανήκουν στο δημόσιο και όχι στο υπερταμείο, καμία εμπλοκή στον
ιμπεριαλιστικό πόλεμο . Συντονισμός με την εκπαιδευτική κοινότητα. Ημερίδα για τα
μουσικά και καλλιτεχνικά σχολεία.
Στην ανακοίνωση που έχουμε βγάλει (σα Δ.Σ. καλλιτεχνικού) βάζουμε την τεράστια
αντίθεση με τη θεματική εβδομάδα και την υποβάθμιση της παιδείας .
Παπαθεοδώρου Δημητρούλα Μουσικό Κορίνθου.
Συγκεκριμένα πιστοποίηση τι μέλλει γενέσθαι ; Συνάντηση με την νέα καλλιτεχνική
επιτροπή, βουλευτές κ.α. (ωδεία) .Μουσικά και καλλιτεχνικά πρωτοβάθμια δευτεροβάθμια
σύνδεση δημοτικών μουσικών .
Να ιδρυθεί το πρώτο Μουσικό Δημοτικό.
Προαιρετική παρακολούθηση προπαρασκευαστικά μαθήματα μουσικά .
Συνεργασία με αντίστοιχους συλλόγους στα Δημοτικά .
Μοριοδοτηση μαθητών που διαπρέπουν 1000 – 1500 μόρια .
Σίτιση έχουν πρόβλημα όλα τα σχολεία τα παιδιά λένε γιατί δεν μας ρωτάτε ;Προτείνω
σχετικό ερωτηματολόγιο αξιολόγηση σίτισης από τα παιδιά .
Δευτερεύουσα επιτροπή σε επίπεδο Νομού.
Σχετικά με την πρόταση που ειχα κανει στη Χίο ,αν έχει ωρισθεί κάποιος καθηγητής ;
και για καλλιτεχνικά .
Πιο συχνή ενημέρωση στην ιστοσελίδα .
Καραίσκου Βασιλική Μουσικό Αθήνας
Το μουσικο της Αθήνας ειναι το μοναδικό μουσικό σχολείο που κτίστηκε μεσω ΣΔΙΤ. Το ΣΔΙΤ
είναι ένας ελέφαντας που δεν ξέρουμε τι ακουμπάμε, κλειδιά του σχολείου δεν έχουν δοδεί
στο διευθυντή. Οι αίθουσες όλες στους ιδιώτες, δεν έχουμε την σύμβαση ,δεν ξέρουμε τη
περιμένουμε. Μεταφορές ,47 παιδιά από 7 διαμερίσματα Αθήνας. Μεταφορές μαλλιά
κουβάρια, ξεχνάν παιδιά κ,α, Ανάγκη ο Κρατικός Φορέας μεταφορών .
Σίτιση δεν έχουμε, και ούτε κυλικείο . Με το θέμα της πιστοποίησης συμφωνούμε απόλυτα
. Το σχολείο μας μπορεί να φιλοξενήσει και καλλιτεχνικό πιλοτικά . Υπάρχουν προβλήματα
με τον διορισμό καθηγητων. Ο κ. Γ . Λαμέρας διδάσκει ταμπουρά είναι εμπειροτέχνης.
Υπάρχει πρόβλημα με τους εμπειροτεχνες μουσικους και την πρόσληψή τους. Ο κ. Λαμέρας
είχε συνάντηση με υπουργείο απουσιάζουν ΤΕ 16 ΕΜ 16 .
Διαβεβαιώνει το υπουργείο ότι θα συμπεριληφθούν .
Σκοτεινά σημεία για δυσκολία στη λειτουργία των Μουσικών Σχολείων .
Απόφαση ότι είμαστε μαζί με τους καθηγητές εμπειροτέχνες.
Αρχοντάκη καλλιτεχνικό Γέρακα
(στο ξεκίνημα της τοποθέτησης της την έκοψε ο Παντελής Τσεσμετζης, λέγοντας ότι αυτό θα
συζητηθεί στο Δ.Σ. του σχολείου τους και αμφισβητηθηκε το αν επρεπε να τοποθετηθεί ή
απερχόμενη Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. Της Πανελλήνιας Ενωσης) στη συνέχεια της δόθηκε ο
λόγος από την Γ.Σ. Φυσικά και από το προεδρείο ούτως η άλλως σαν απερχόμενο μέλος της
Πανελλήνιας Ένωσης.
Στην τοποθέτηση της ανέφερε ότι όποιος δεν συμμετέχει στη Πανελλήνια Ένωση δεν
καταλαβαίνει πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος της ( η επικοινωνία και η σύνδεση με τους
Συλλόγους) και τα θετικά των μουσικών και καλλιτεχνικών σχολείων σε σχέση με τα άλλα
σχολεία . Συντονιστικό Αττικής .
Να μπει πλαφόν στη σίτιση .
Ώρα 12 -12:15 Διάλειμμα
Πολυνίκης Τσαρδουλιας Μουσικό Βαρθολομιού .
Συμφωνώ με τις τοποθετήσεις οργανωμένο κίνημα Πανελλήνια Ένωση ΑΣΓΜΕ ΠΑΜΕ
.Σύριζα Ανελ αντίπαλος έτοιμος για επιθέσεις.
Τράπεζα θεμάτων, δαπάνες χωρίς ,χωρίς ,χωρίς. Με χορηγούς συνιδιοκτήτες ΣΔΙΤ
Ανάλγητες κυβερνήσεις, παιδιά κάρβουνο ,και με 300 Ευρώ.
Μουζαλα Μουσικό Βόλου
Από το Μουσικό Βόλου έγιναν πολλά, είμαι πιο αισιόδοξη γιατί γίνεται δουλειά και στα
μουσικά μαθήματα και στην γενική παιδεία .
Μουσικά σχήματα που δουλεύουν στο σύνολο τους. Δεν στέκει η μοριοδοτηση, να δίνουν
εξετάσεις .
Λογοθετίδης Μουσικό Σέρρες
Από βόρειο Ελλάδα είμαστε 4 σχολεία ,όλοι η Πελοπόννησος είναι εδώ ,δε μου αρέσει αυτή
η εικόνα θα έπρεπε να είμαστε περισσότεροι .
Το ΔΣ μας έθεσε το θέμα της σίτισης στο Δήμο τις μεταφορές στην Περιφέρεια την
πιστοποίηση στο Υπουργείο και τα άλλα με την Πανελλήνια Ένωση .
Ο Δήμος έκανε ΕΔΕ λύσαμε τη σίτιση ,οι μεταφορές πληρώνονται το κυνηγήσαμε το
τελειώσαμε ,Δωρεάν όλα τα παιδιά με ΚΤΕΛ μέχρι τη ναυλωμένη γραμμή .
Πανελλήνια κίνηση για τη Σίτιση, να υπάρχει πλαφόν και διατροφολόγος .
Ευχή να είμαστε περισσότεροι .
Πρόταση Επίτιμο μέλος ο Κουφαλακος.
Δαμιανη Δήμητρα Μουσικό Λευκάδος
Πόσο μπορεί ένας άνθρωπος μέσα από το μουσικό να εμβαθύνει χωρίς γενική παιδεία
;Είναι σημαντικό που μπαίνει το ενιαίο δωδεκάχρονο σχολείο .
Εκπαίδευση δεξιότητες προγράμματα προτζεκτ είναι μόρφωση είναι παιδεία. Για εμένα
είναι άλλο εκπαίδευση άλλο παιδεία .
Θεματική εβδομάδα σαν Πανελλήνια Ένωση δεν το έχουμε δει προτείνω (να πούμε δεν
κάνω μάθημα διατροφή ουσίες εξαρτίσεις εμφυλες ) ένα μέρος εκπαιδευτικών συμμετεχει,
κανείς δε το προετοίμασε. Δεν είναι θέματα μόνο για μια εβδομάδα, πρέπει καθ όλη τη
σχολική χρονιάνα να γίνονται συζητήσεις για τα θέματα αυτά μέσα από την βιολογία και
άλλα μαθήματα στα παιδιά, αλλά με γνώση ,χωρίς ΜΚΟ Ιδιώτες .Να έχουμε ανακοίνωση .
Αλεξόπουλος Μουσικό Αγρινίου
Απολογισμός και πρόγραμμα δράσης ,εγκρίναμε τον απολογισμό στο Δ.Σ.
Επικοινωνία email αμφίδρομη για λύση προβλημάτων ,στην σελίδα μας να μπει το μπλοκ
του Αγρινίου και των άλλων μουσικών σχολείων .
Για τη μήνυση είναι προς τους γονείς ,όσοι σύλλογοι δεν ανταποκρίθηκαν να το κάνουν.
Συμμετοχή των γονιών στους συλλόγους .
Μεταφορές δεν αλλάζει κάτι εφαρμόζετε η ΚΥΑ (Χίος).
Για θεματική εβδομάδα δεν είναι της ώρας έχω πολλά να πω .
Καλό είναι οι προτάσεις να είναι γραπτές και να μπαίνουν σε ψηφοφορία .
Είτε με μνημόνια είτε χωρίς τα σχολεία μας ξεκινούν χωρίς …χωρίς ….χωρίς ….απόφαση Γ.Σ.
Ηλίου.
Χαλιλης Μανώλης Μουσικό Ηρακλείου
Τα προβλήματα είναι τα ίδια και τα ζούμε ο καθένας στον τόπο του ο Δήμος είναι απέναντι.
Η συνάντηση ,Παγκρήτια στο Ρέθυμνο είχε πολύ μεγάλη αποχή .
Καμία επαφή δεν είχαμε με το άλλο σχολείο ,μείωση συνδρομών .
Λαδοπούλου Ελένη Μουσικό Αθήνας
ΣΔΙΤ .Η πρώτη ερώτηση των γονιών, πότε θα αρχίσουν οι χορηγίες ;
Βαμμένες στα χρώματα της εθνικής τράπεζας αίθουσες Η/Υ χωρίς Η/Υ .
Είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει συνεργασία μέσω της Πανελληνίας Ένωσης ,όλοι τα ίδια
θέματα έχουμε, άλλοι τα λύνουμε πιο γρήγορα . κοινος παρανομαστης η δωρεαν δημόσια
παιδεία. Σίτιση αντιμετωπίσαμε θέμα ,παρότι υπάρχει το Κονδύλι από το ΥΠΕΣ για τα
μουσικά σχολεία. Ο Δημος πρότεινε σίτιση από το δημοτικό βρεφοκομείο αλλά με
απαράδεκτους όρους ,να πλένουμε τις κατσαρόλες κ.α. Τους είπαμε βάλτε τουλάχιστον
τραπεζοκόμο υποστηρίξτε το δημόσιο. Τελικά μάλλον του χρόνου θα έχουμε κέτερινγκ
μεσω διαγωνισμού. Ωραίο κτίριο αλλά άδειο .
Απαραίτητη η συνεργασία με τα καλλιτεχνικά, το σχολείο μας έχει αίθουσες χορού κ.α.
Υπάρχει ο φόβος μην κλείσουν τα καλλιτεχνικά με την πρόφαση ενοποιήσεως με τα
μουσικά . Χρειαζεται προσοχή .
Μενελάου Μενέλαος Μουσικό Κορίνθου
Είναι πολύ ενθαρρυντικό που είσαστε όλοι εσείς εδώ και μπράβο σας, θυμάμαι με
δύσκολες συνθήκες γι μένα ,ήμουν στην Κομοτηνή ,στη Χίο .Δεν δικαιολογώ αυτούς που
λείπουν, αλλά πρέπει να δούμε ξεχωριστά την κάθε περίπτωση ,ποιοι λόγοι στάθηκαν
εμπόδιο, και να βοηθήσουμε να ξεπεραστουν.4 χρόνια τώρα συμμετέχω στις αρχαιρεσίες
της Πανελληνίας Ένωσης έχω γνωρίσει όμορφους Ανθρώπους ,γονείς, μαθητές,
καθηγητές ,σχολεία χαρούμενα ,ζωντανά ,σχολεία που η τοπική κοινωνία έχει ανοίξει
αγκαλιά . Θετικό ότι πολλές προτάσεις που έγιναν συμπεριλαμβάνονται
ήδη στη εισήγηση, καλύτερα να επαναλαμβάνονται παρά να ακούγονται από έναν η δυο .
Είναι γεγονός ότι : Ότι και να πούμε εμείς ότι θέλουν θα κάνουν οι κυβερνήσεις .
Αλλά γι αυτό και εμείς δε το βάζουμε κάτω ,βάζουμε τον πήχη ψηλά ,με τα δίκαια αιτήματα
μας .
Τα μουσικά σχολεία έχουν ανάγκες απαραίτητη η Ενότητα μεταξύ γονιών μαθητών
καθηγητών, με αναπόσπαστο κομμάτι την Πανελλήνια Ένωση, θέλει υπομονή και δουλειά
γιατί όλοι οι γονείς δεν έχουμε ίδια συνείδηση ,έχουμε όμως το μυαλό να καταλάβουμε την
προσφορά της μουσικής και καλλιτεχνικής εκπαίδευσης μαζί με το γυμνάσιο λύκειο.
Φυσικά θα πρέπει να μιλάμε για ολοκληρωμένη παιδεία από το Δημοτικό ,δηλαδή, αυτό
που λέμε ενιαίο δωδεκάχρονο που θα ολοκληρώνει .
Τα παιδιά μας δουλεύουν ατομικά για να είναι καλλίτερα στο σύνολο τους .
Το ίδιο να κάνουμε και εμείς .
Τα παιδιά μας δεν εμφανίζουν παραβατικότητα, διακρίνω και στους γονείς καλές
προθέσεις, είναι πολύ καλό πάντα το περιβάλλον στις Γ.Σ. της Π.Ε.
Είναι πολύ σημαντικό ,ότι τα παιδιά μας γυρίζουν χαρούμενα στο σπίτι με όρεξη να πάνε
στο σχολείο τους .
Σαφώς δεν ωραιοποιώ την κατάσταση, ακούω τα τύμπανα του πολέμου αγωνίζομαι μέσα
από το φιλειρηνικό κίνημα .
Πρέπει τα παιδιά μας να μπουν μπροστά, μαζί να φτιάξουμε την κοινωνία μας .
Αλλά και πιο μαζική Πανελλήνια Ένωση.
Να πάμε παντού ξανά ,έχει κύρος η Π.Ε. να το’’ εκμεταλλευτούμε ‘’ .
Ήμουν στην Τρίπολη την ημέρα που θα δικάζονταν οι γονείς ,αυτό ένοιωθα ,όλοι η
κοινωνία της Καλαμάτας ,της Πελοποννήσου ήταν παρόν.
Κωνσταντίνος Πετρίδης Μουσικό Κατερίνης
Συμφωνώ με όσα ελέχθησαν να πιέζουμε να γίνονται οι συμβάσεις έγκαιρα ,να επιμείνουμε
στην κατάργηση των 20 χιλιομέτρων .
Κενά είχαμε 800 ώρες σήμερα 400 προσλήφθηκαν 4 καθηγητές για 20 ημέρες .
Αξιολόγηση καθηγητών .
Ασφάλεια παιδιών, με την αστική συγκοινωνία, διάβαση – οδηγοί που τρέχουν
ανεξέλεγκτα, ούτε φανάρι ,ούτε τροχονόμος .
Κοντέινερ κατά 80 90 % σε άθλια κατάσταση .
Πέρυσι είχαμε σάντουιτς 1,49 ευρώ ούτε χυμός τίποτα .
Παίρναμε 3 νέα τμήματα τώρα θα πάρουμε 2 δεν έχουμε χώρο .
Κτίριο έχει εγκριθεί αλλά πρέπει να βοηθηθεί .
Γκιώνης Θέμης Μουσικό Αλίμου
Να παλέψουμε σίτιση υπάρχει συγκεκριμένο διαιτολόγιο από το υπουργείο .Για τα
σχολεία η ΚΤΥΠ πρώην ΟΣΚ τα έχει πάει στο υπέρ ταμείο τα κονδύλια για όλα τα σχολεία
ήταν 1,5 εκ. ευρώ και η τάση είναι τα ΣΔΙΤ .θα πληρώνει η ΚΤΥΠ 200.000 ευρώ για 20 χρόνια
χωρίς οι γονείς να έχουν δυνατότητα.
Οι υπεύθυνοι των Σχολικών επιτροπών είναι υποχρεωμένοι να δίνουν εικόνα, υπάρχει και
το Σχολικό Συμβούλιο .
Σκέψεις ζητήματα προς συζήτηση που δε θα τα λύσει, αλλά θα ανοίξει π.χ. τα κριτήρια που
μπαίνουν τα παιδιά είναι αδιάβλητα ; το βάζω ως προβληματισμό.
Το κυρίαρχο στην τέχνη δεν είναι να διαμορφώνει τάση για δράση ;να αλλάξει ; θα έπρεπε
να διδάσκετε από την παιδική ηλικία όμως έχουν μειωθεί οι ώρες .
Υπάρχει ζήτημα για την συμμετοχή των γονέων ,μόνο όταν έχουμε πρόβλημα με την
μεταφορά, όταν διεκδικούσαμε λεωφορεία ,σίτιση που δεν είχαμε, υπήρχε συμμετοχή
.Κατάσταση άσχημη σε όλα ,που μας παρασύρει όλους για να συμβιβαστούμε με την
κατάσταση ,βολευτείτε .
Κάνοντας διαχειριστές του προβλήματος μας αυτούς πού παίρνουν και το μεροκάματο του
εργάτη .
Και πάει στην συνείδηση ότι η εκπαίδευση πρέπει να είναι στην ευθύνη ιδιωτών και όχι του
δημοσίου .
Σαλιαγγας Αντώνης Μουσικό Αλίμου
Δεν θέλουμε συνδικαλισμό γραφείου είναι θάνατος η λογική ότι ο κολλητός του υπουργού
είναι φίλος μου ,υπάρχει η λογική μας υποσχέθηκε ο υπουργός για το ένα η το άλλο, μόνο
αν το επιβάλουμε πχ μεταφορές 2011 το 2013 υλοποιήθηκε ,έφτασε η Θάνου, το καλοκαίρι
και το πέρασε. Όλοι είχαν συμφωνήσει, όλοι μας έλεγαν ότι έχουμε δίκιο, αλλά δεν το
πέρναγαν βρήκαμε με την Θάνου και το πέρασε .
Πίεση στον Περιφερειάρχη δεν μπορούσαν να κάνουν διαφορετικά , το παιδί που κλαίει
τρώει περισσότερο ,τη δεχόμαστε μέσα στην ψυχή μας ,δεν πρέπει να μένουμε στεγνά στην
έλλειψη καθηγητών αλλά είναι το ίδιο με την ανεργία που βιώνει το παιδί μέσα στην
οικογένεια .
Συνεργασία με άλλα σχολεία αλλά και με άλλους φορείς πχ της υγείας δηλαδή αν δεν
εμβολιαστεί το παιδί μας ποιανού υπόθεση είναι ;
Το νέο Δ.Σ. να έχει προσωπική σχέση με τους συλλόγους .
Ποιο ζήτημα είναι αυτό που έχουμε σε υποχώρηση ;
Το δικαίωμα να αντιμετωπίσουμε τον εχθρό. Ο φίλης μου είχε πει : δίπλα είμαστε όχι
απέναντι, εγώ του είπα ότι είμαστε απέναντι .
Τέλος ομιλιών Ψηφίσματα Συγκεκριμένες προτάσεις εφορευτική επιτροπή Διάλειμμα .
Νίκος Κοζάνη
email προτείνω να έρθουν όλα μαζεμένα γιατί εγώ δεν μπορώ να ψηφήσω το Δ.Σ. Μπορεί
να διαφωνεί .
Έκκριση απολογισμού
Παρέμβαση από Παντελή Τσεσμετζη Καλλιτεχνικό Γέρακα
Παρέμβαση Κουφαλακου αφού δεν ακούστηκε κάτι διαφορετικό προς την κατεύθυνση
,ένα θέμα μπήκε να είναι καλλιτεχνικά σε όλη την Ελλάδα, μπήκε θέμα για συντονιστικό
αυτά μπορούν να ενσωματωθούν ,εμεις είχαμε επαφή με τα σχολεία, τα email έρχονταν
στο γραμματέα ,ήταν στη σελίδα, αν δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά
Κική Καραίσκου … … Διαφωνώ δεν γράφει στην εισήγηση
Παρέμβαση υπάρχει γραμμένο παρακάτω
Παρέμβαση Σέρρες εμεις κάνουμε έγκριση του απολογισμού εμεις εγκρίνουμε και μετά
συμπληρώνουμε ,ψηφίζουμε και είτε εγκρίνουμε είτε συμπληρώνουμε και εγκρίνουμε.
Παρέμβαση Να προχωρήσουμε στην ψήφιση του κειμένου
Ψηφοφορία λευκά 2 υπέρ τα υπόλοιπα εγκρίνετε ο απολογισμός
Προτάσεις γραπτές μετά το διάλειμμα
Να είναι απόφαση της Γ.Σ. το κείμενο για τον Κουφαλακο.
Εγκρίνετε κατά πλειοψηφία με 2 λευκά
λόγο της παρέμβασης σε Δ.Σ. συμβούλου (Δικηγόρος)ότι αποφάσισε ο εισαγγελέας.
Παρέμβαση Κουφαλακου το 2013 και στις Σέρρες έγινε διαμαρτυρία – περιέγραψε την
ημέρα –τα γεγονότα όπως τα βίωσε .Μπήκε στο σχολείο μαζί με όλους τους φορείς όταν
καλέστηκε η αστυνομία και ήρθε δεν τους βρήκε εκεί ,δηλαδή όταν μας είπε φύγετε
φύγαμε .
Μην επιτρέψετε σε κανέναν, ξαναβάλτε το στο Δ.Σ. Θα σας δώσω το Δικόγραφο.
Παρέμβαση Κώστας Παπαδουλης Μουσικό Βόλου Ήταν συντονισμένη προσπάθεια του
υπουργού να απομακρυνθούν οι σύλλογοι .
Πειραιάς θα ήθελα τη δική του γνώμη ,τη ψήφισε στο Δ.Σ.; Εδώ εκλεχτήκαμε για τη δική
μας γνώμη και άποψη .
Παρέμβαση Ευάγγελος έχουμε εκλέγει από γονείς στη Γ.Σ. Όχι από το Δ.Σ.
Δεύτερο ψήφισμα Να ανακληθούν οι αποβολές των μαθητών του Μουσικού Σχολείου
Πρέβεζας επειδή βρέθηκαν δίπλα στα προσφυγόπουλα και συμμετείχαν στο ΑΡΤ.ΦΕΣΤΙΒΑΛ.
Για να μαζευτούν είδη πρώτης ανάγκης .
Ανάγνωση του ψηφίσματος
Εγκρίνετε με ένα λευκό
Άλλο ψήφισμα Να γίνει απόφαση της Γ.Σ. Το Δελτίο τύπου τη ΑΣΓΜΕ για την δολοφονική
επίθεση στο φοιτητή
εγκρίνετε ομόφωνα.
Άλλο ψήφισμα Για τους εμπειροτέχνες
εγκρίνετε ομόφωνα
εκλογή εφορευτικής επιτροπής
πρόταση Βαγγέλης Αντωνιάδης Αλεξόπουλος
εγκρίνετε ομόφωνα
Διάλειμμα για φαγητό
Επιστροφή 16:10 Διαδικασία προτάσεων που θα είναι απόφαση για το επόμενο Δ.Σ.
Πρόταση Τσεσμετζη Καλλιτεχνικό Γέρακα:
Συντονισμός Αττικής διαμορφώθηκε για κάθε περιφέρεια κάθε σχολείο.
Παράσταση διαμαρτυρίας πριν τελειώσει η χρονιά.
Συντονισμός με την εκπαιδευτική κοινότητα με ευθύνη της Ένωσης .
Ημερίδα για καλλιτεχνικά στα πλαίσια των τριών συνεδρίων .
Για τα αιτήματα σταμάτημα της αύξησης των δαπανών για εξοπλισμούς , πρόσφυγες
μετανάστες. Να παρακολουθούν τα σχολεία μας φυσικά ακλουθώντας την διαδικασία .
Για την κατάργηση της μαθητείας, αφορά την σε εισαγωγικά πρακτική επαλ τέταρτο χρόνο.
Κτιριακές υποδομές
υιοθετείτε
Αναλυτικά προγράμματα είμαστε αντίθετοι με την διάσπαση της παιδείας
θεματική εβδομάδα είμαστε αλληλέγγυοι σε καθηγητές που για κάποιους λόγους δε
θέλουν να διδάξουν 16 υπέρ 3 κατά 6 λευκά
καμία εμπλοκή της χώρας σε ιμπεριαλιστικούς πολέμους
ομόφωνα ? 6 λευκά
σχολεία αγοράς
Δημητρούλα Παπαθεοδώρου Μουσικό Κορίνθου Για τα Δημοτικά υπάρχει πέμπτη και έκτη
Δημοτικού να επιλέξουν τα όργανα .
Νέο αίτημα το Δ.Σ. Για πιστοποίηση στην Καλλιτεχνική επιτροπή
ΕΚΛΟΓΗ ΝΕΟΥ Δ.Σ.
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
29 ΨΗΦΙΣΑΝ 27 ΕΓΚΥΡΑ 2 ΑΚΥΡΑ